school

Hej, sitter i skolan har lunchrast nu!
Efterskolan ska jag plugga lite och sen vidare till stallet där jag för det mesta tillbringar mina eftermiddagar :D
Ska ta med mig kameran och den STORA blixten och fota molnet när hon får springa lite på banan !
Vill inte rida då det är så hårt på banan och att det blir belastning för henne , så vill att hon ska röra lite på sig utan ngn , för nu under vintern äre så hårt på ridbanan så kmr inte rida hårt så mkt mest skritta!
Dags att köpa broddar snart också, + att jag inte ska försöka rida anstängande så mkt nu för att molnet har ömma hovar men vi får se är hon inte halt efter idag att hon får springa på banan äre nog ingen större fara!

Mer bilder sen ^^
Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0