tjenis

Förlåt, min data är helt vrikad så den ville inte starta I helgen och förra veckan så vart inge vidare bra uppdatering men tur att man ha en sån snäll friend som kunde säga att jag inte kunde blogga <3

Lite om vad som hänt dom senaste dagarna är ju att jag var på Horse Show i Globen med Amanda, Malin , Hanna och Josefine  det var skit skoj haha fast jag var väldigt trött som dom kanske märkte jag sa typ ingenting , så äre när man har häst hihi ^^ Fotade grymt mkt eller ah runt 600 foton ska ladda upp lite men inte alla !
Ska se om jag kan göra ett collage så slipper ni sitta och bläddra igenom alla fotona!

Och igår Måndag så löshoppade jag och Annika Pacific och Molnet , vart 105 cm som högst och pacific hoppa ur paddoken xD Duktiga dom var :)<3
Sen löshoppa PIA sanna hahahaha hann inte kolla ngt men jag chansar på att det gick bra :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0