Dricker te med honung(y)

Hej hopp!

Idag har jag inte gjort mkt alls nenej :O
vid tolv var jag och pappa i stallet och mötte åsa som mockade, sen kom annika sanna och dennis och vi börja snacka en massa och ganska länge om hagar m.m.
Till slut började vi med vårat hagbyggande, Molnet, Miradja och Zaniah ska få en egen hage då flocken börja bli för stor i den stora hagen plus att 1 till häst ska kma då dennis häst :) Så jag e jätte nöjd med hagbyte, hoppas bara att det går bra nu då :)
Vi åkte från stallet vid fem och då hade jag varken ridit eller ens nuddat molnet hehe , men imorn ska jag pyssla och så ska vi se om jag ska klippa molnets man och svans :D Sanna du får hjälpa mig (A)
Men iaf vi kom till stallet tolv och åkte hem vid fem och vadå inte ens rört min häst haha bara byggt en hage i typ 4 timmar haha snacka om trött i händerna? :O men bra vart det iallafall :D Hoppas bara att HÖ kmr snart i hagen , pallar inte lägga ner hö i hösaken varje dag -.-

Imorn äre So prov som gäller då men vi får använda anteckningar och 2 stenciler tror jag det var, så det är ju bra :D
OCH IMORN STÄNGER JAG FRÅGESTUNDEN HEHE ÄN SÅ LÄNGE HAR 5 STYCKEN PERSONER FRÅGAT, SÅ NI HINNER NOG FRÅGA MKT MERA SISTA FRÅGAN FÅR FRÅGAS IMORN 15/11 KLOCKAN 20:00 :-)

puuuuuuss


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahhaa, vi har sagt att vi ska klippa hennes man i typ 5 dagar nu! MEN IDAAAAG!!! ;D

haha

Ska du rida idag btw..? Jag tänkte ja mina varv runt åkern idag :P

2009-11-16 @ 10:06:07
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0