Frågestund :D

Från och med imorn så tänkte jag börja med frågestund :)
Ni får fråga om precis vad som helst om mig, stallet, hästen, kompisar, skolan ah min vardag helt enkelt ^^
Se ska jag se om jag kan svara på dom genom ett videoinlägg eller om jag skriver hehe vi får se :)

Tänkte ha en bloppis här i bloggen också och sälja sånt som jag inte behöver :P
Mer om det ngn annan dag fråga på nu..

Ska sova snart men bloggar mer imorn ska försöka få med min gamla kamera till stallet också och ta lite kort puss<3


Tessan och Over Eight

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yaaaay, frågestund! yaaaay Bloppis!! :D hahaha

2009-11-12 @ 17:51:59
URL: http://sannawilen.blogg.se/
Postat av: Sanna

Då undrar jag;

Hur länge har du ridit? :)

Varför började du blogga? (hur kom du på idén..)

Vad fick fu namet; Carnon, ifrån? :o



hihi



2009-11-12 @ 17:53:49
URL: http://sannawilen.blogg.se/
Postat av: Mikkan

Är molnet frisk ? Hon var väl sjuk ?

Vilket är ditt favvo ämne i skolan ?

Gillar du mej ?

Hur länge har du ridit ?

2009-11-13 @ 16:10:15
Postat av: Nils-Gunnar

Är du snygg ? :D

2009-11-13 @ 16:11:04
Postat av: jasmin

- Visst Är jasmin bäst i världen ?

- jag har hört att du brukar bajsa på dig rätt ofta, är det sant?

2009-11-14 @ 22:30:31
Postat av: Sanna

då ställer vääl jag några frågor till då! (;

Vilka länder har du varit i?

Favorit raaaaas (häst alltså haha)

har du några husdjur?

Vad är din favorit ost



MAAHA, jobba på

2009-11-15 @ 20:27:05
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0