Regnig dag kan ge glatt humör

Tja alla trogna blogg läsare :)
idag vakna jag vid 9 tiden ungefär år fukost med mamma och pappa , La över lite foton från Thailand .
Vid 11 åkte jag och pappa lite ÖB för att köpa Ländtäcke 99 kr Träns 139 kr , Vi behöver köpa nya täcken också ett tjockare eller bättre regn täcke då molnets kommer igenom och då blir hennes stalltäcke blött som hon har under -.-

Sen vid tolv tiden skulle jag möta Sanna i stallet för vi skulle rida ut i det vackra vädret :)
Vi red väl i ca 1 timme och 30 minuter i skogen mest i skritt och trava på en grusväg och runt en åker !
Igår höll sanna lite lektion för mig och Sanna du är skit duktig ju :)

Imorn ska jag och sanna rida ut igen heeh ;) och då ska jag inte glömma min lunch + att jag ska filma lite medans vi rider !


OBS! Sista dagen att ställa frågor till frågestunden är Måndag kväll då jag ska försöka svara på alla!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad sööta dem var på videon!! haha du skrattade typ hela tiden xD



haha

2009-11-15 @ 19:48:19
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0