Sen

Hej , SKITDÅLIG uppdatering jag vetttt men jag har inte hunnit faktist (a)
Mycket i skolan denna vecka har det kännts som och på måndag äre hemkunskapsprov och på tisdag är det matteprov på jävla procent skit ååh sämst på det -.-
Iallafall nu är Molnets Man och svans klippa, manen vart lite väl kort men den växer ut och den var utsliten ganska mkt så är nöjd om den växer ut finare , Svansen kapade vi av en bit för slippa lerklumpar och så tog vi bort lera och kiss och allt som nu fanns i den! Längtar tills spolspiltan är klar Duscha Molnet med Schampo på direkten? JAAAAAA hehe , Jadu Annika när ska den vara klar hehe :)

Idag hann jag inte rida men imorn ska vi se om jag kan eller så ska pappa longera han ska lära sig allt nu om han ska ha henne den 27:e då jag ska på horze show och om jag ska göra ngt annat nån dag :D


Ge mig sommarn tillbaka snälla (a)

Kommentarer
Postat av: Sanna

viskar Det är jag som har snott sommaren! :)Kom hem till mig och sola nån dag vettja! :D

2009-11-20 @ 11:07:21
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0