Sjuk

Tja :)
Igår var jag hemma från skolan samma idag men måste iaf till stallet har man häst så har man (a)
Igår longera jag lite över ett hinder så hon fick hoppa lite hon var sååå duktigt <3 längtar till jag får sitta upp och vi kan hoppa :) nångång kommer det hehehe . Igår rymde även Pacific konstigt nog men han kom in i boxen iaf :P sen hade jag och sanna lite kul och hade översvämming båda två sen fick vi höra på dennis gnäll om lera hhaha
Gratttis till Körkortet Dennis :D

nu snart ungefär vi halvt två  ska jag åka till apotektet och köpa en oparfymerad mild tvål som jag kan göra rent molnet sår med för hon ska ej ha skyddd i hagen mer för igår satt dom nedanför hoven ajaj molnet hehe.. :)
men boots ska hon ha!
Ska försöka filma lite medans jag och Sanna rider vi ska rida ut har vi bestämt :) hehe första gången för både mig och molnet som vi rider ut :P men promenader har vi gått :)

Ha så kul alla i skolan för det ska inte  jag ha iaf ! :D
 Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

hahaha :D

Jag ska inte heller ha kul i skolan! :)

2009-11-10 @ 13:58:24
URL: http://sannawilen.blogg.se/
Postat av: Annika

Fett kul att du också har blogg ^^ Du har precis skaffat dig en trogen läsare ;) kram på dig

2009-11-10 @ 21:11:04
URL: http://www.ankanplankans.webb.se
Postat av: Dennis

HAHAHA jag haaaatar LERA mest av allt!!! grrr.

2009-11-24 @ 15:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0