Tja alla läsare som jag har :)

Har inte haft tid att blogga på mkt och ni märker ju såklart att det är mest häst snack men det får ni tåla hehe har ju inget annat att skriva om liksom!
Nu ska jag äta sen ska jag ta bussen 16:53 till stallet och rida molnet lite lungt och klippa hennes man /svans tror jag , börjar bli så lång nu :P

Ska fförsöka filma stallet ngn dag allt från gödselhögen till mitt skåp och lägga in bilder på alla hästar som står i stallet .
Så kanske det blir lite intressantare? aja .. igår när jag gick till stallet regna det och skit hahah och det var MÖRKT !!!!! men hade reflexväst och ficklampa .. och när ajg skulle bära ner 2 hösäckar till molle och en lite vattenhink hamnar hinken lite snett och jag får ALLT vatten på min sko och det är reebock skorna som inte är dom tätaste och jag har bara sockor så mums med kallt vatten !
Sen vid halv nio kom morfar och hämta mig! :)
Idag har jag insläppet vid åtta så kmr väl hem samma tid som igår ungefär! :D

puss<3
JAG TKR NI SKA BÖRJA KOMMENTERA I MIN BLOGG FÖR ANNARS ÄR DET INTE LIKA ROLIGT ATT BLOGGA JU! :=)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag kommentererar för jag är SNÄLL! :D

haha, det böir typ ALLTID sena kvällar i stallet, går inte att undkomma. :)

JA! Lägg in en bild på varje häst, kul med bilder! :D

2009-11-06 @ 21:08:46
URL: http://sannawilen.blogg.se/
Postat av: Elin

Fin blogg :)

2009-11-06 @ 21:45:40
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: MIchelangelo :)

mera bilder =)

Berätta lite om skolan o så

2009-11-07 @ 00:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0