Första inlägget

Tja!
Mitt första inlägg här på blogg.se dårå, har haft nåra bloggar förrut ..
Här kommer jag skriva om min vardag m.m ni kommer få mycket häst här och sånt om det stör er sluta läs.
Går i nian och den här veckan har varit väldigt lugn hade engelska prov igår ganska svårt och imorn äre matte prov shit potatisgris.. ngn so sak också tills imorn , men men .. snart kommer pappa hem och vid åtta ska vi åka och kolla på en stallplats wihoo :)
Mina kompisar har också bloggar men vill skriva deras bloggar här så ni kan cheka in dom men dom har tyvärr gästlösenord och jag vet inte om jag får skriva ner dom hära !
Men aja .. kommer säkert till blogginlägg senare efter jag kollat på stallplatsen vi får se!
Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0