FREDAG

chacha som jasmin skriver..

Idag vare rätt chill i skolan först matte prov gick väl sådär tror inte jaf vart godkänd! sen idrott skulle vi göra pyramider gymnastik typ ngt sen svengelska boooring lunch med någon kött soppa och ris lite sådär .. sen SKOLFOTO HAHAHAHAAH usch .. var typ helt torr i ansiktet lite där och var såå aaaah. Sen bild i typ 30 min? och egentligen SO också men jaa hmm .. aah ! bra där!
Men nu ska jag iaf snart ner till hemköp ahha och köpa ngn blomma eller något till mamma imorn! Ska se om jag kanske ska träffa gabbi senare också.. och hon ska följa med mig till stallet imorn :) foton  kmr då också!
Nej nu ska jag käka något och sen sitta vid datan och skita ner den och sen drar jag ut och bajsar ner hemköp!



Kommentarer
Postat av: Anonym

''Cha Cha som Rahlenfeldt, eller vahfan han heter, skriver'' Haha, bajsa ner Hemköp!? x)

2009-10-02 @ 14:29:45
URL: http://thismustasch.devote.se
Postat av: issa

2009-10-02 @ 14:36:56
Postat av: issa

fin bild ju:)

2009-10-02 @ 14:37:27
Postat av: Jasmin

carrolinaren är gullig :)

2009-10-03 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0