Måndag

tjenare :)

Idag försov jag mig lite eller jag orkade inte gå upp så somna jag om och sov en timme till hehe så missa so:n men sen vare spexfoto xD jultomte påG hoe hoe hoe!
Det var lite kul sådära... sen syslöjd så jävla trögt att jobba där och vi har en lektion till på att göra klart cp. och nu har vi prao och höstlov alltså 3 veckor från skolan Wihoo så jävla najs! Fick tillbaka matte provet också , ganska nöjd men ändå besviken 16/17 alltså IG men jag har IG i betygen också men jag e närmare G iaf :) förrut hade jag typ alltid 3/14 eller ngt hahaha .

Har ätit lite och sånt ringde en stallplats också så får jag coh pappa åka dit och kolla när han kommer hem och hon kunde hålla en stallplats om jag ville gratis :O ahhah najs ? :D  stallhyran var inte hög sen heller men man måste köpa foder själv :( jaja får se! måste övertyga mamma och pappa också men mest mamma!
Sen ikväll ska jag ringa och säga vilken häst jag mest e intresserad av och hum .. det har jag ingen aning om! :( båda var lika sociala och sånt menjag vill ju kunna satsa lite på hoppningen och sånt så det lutar mest åt den mörkbruna men jag ska fråga lite mer om hur gammal hon e och sånt!

Vid fem ska jag möta Felicia vid edsvögen typ så ska vi GÅ till harva fett kallt xD jag ska fota när hon rider får se hur det går det blir ju mörkt ganska snabbt nu för tiden!
Då kmr det bilder också.. Sak lägga in lite bilder från mammas dag hehe men jag gör det snart :)
Seee ya  :D

Jag och mikaela :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0