Snart åtta!

Hello!

Hämtade nyss lite kläder i tvättstugan så duktig jag e (A) KALLTLTTTT haha gick med vinterjacka och shorts och foppa xD

Aja,, leta efter en hästaffär jag coh papap men vi hitta den inte såklart -.- sen vidare till tonix och jag red i ca ? typ 10-5 min? hahaha inte så najs ridbanan var regn regn regn men mocka och fixa mat gjorde jag och sånt!
Men sen åkte vi ju och kolla på den dära fuxen och det fanns 2 hästar och jag ska ringa imorn om vilken jag e mest intresserad av (provred aldrig så jäkla kallt) men iaf ena hästen är fux 7 år typ och har gått på ridskola men trivdes typ nte, inte så hyper på hinder men alltid sitt bästa men om den e sju år så går det ju att träna på!
Den andra var mörkbrun vet inte ålder men hon gillade iaf att hoppa men var lite mindre än den andra .. båda var varmblod!





Kommentarer
Postat av: Linaa

ååååååh ;D du får cheka de ja ska sälja så får du se om de e något som verkar vettigt! ;);)



men jag tycker att du ska ta SIGGkopian, fuxen! och klippa manen på den hihihi

2009-10-04 @ 23:06:05
URL: http://liincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0