Snart sova

hejhej där ute..
Ja somsagt jag óch papa var och kolla på stallplats var bra och sånt hehe men jag har vart där förrut.
men det var skiiiittkalllt kan jag lova hahhaaha .
Justja extreme ska säljas till nåra :( ååh om pappa hade sagt att vi kunde köpa honom tidigare eller om jag hade ringt tigare eller ngt så hade jag kanske haft honom nuuu .. :(
Men men vi ska prta lite ihop här hemma och se om vi ska hyra boxen iaf.. men ganska högt pris för att inte ha ngn häässt. men jag Letar för fullt nu efter foderhäst!!!
HJÄLP MIG ATT LETA? :):) medryttare.nu hastnet.se blocket.se hastannonser.se hippson.se horsetrading.se bukefalos.com ? mera? hehehe

Ska ta och sova nu snart tror jag har skolfoto imorn och matte prov på morronen och nu måste jag sova? när fan ska man hinna plugga hahahahah har ont i huvudet-.-
nej men nu ska jag dra och suga upp pluggpappret i mitt huvud så kan jag allt till imorn iaf! bra tack hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0