Tisdag = första prgm av vadå?

hej :)

Ska snart käka kyckling  muuums xD
Ikväll äre vilket prgm då? (a)

Skolan gick ovanligt fort idag tkr jag , so redovisningen gick fort och smidigt.
Efter skolan pluggade jag med issan lite, vi skrev lite so frågor och jag fick lite svar på no provet som är på torsdag ;)
Längtar tills pappa kommer hem vi ska typ åka och kolla på minst 2 stallplatser då mohaha :D
Vet frf inte vilken häst jag mest e intresserad utav, men jag tror nog fuxen men ändå inte xD svårt men jag sa igår till henne den mörkbruna kanske  .. hon heter typ maddic eller ngt och är 12 år men var lite grövre än molnet. men vi får se .. kan ju inte provrida heller deras utrustning är stulet -.- men vi får se hure blir :)

Lite bilder från igår - Det var väldigt mörkt därav kvaliten!


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA

så grymt snygg häst!

2009-10-07 @ 21:33:18
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0