vädret är piss

Himlen har öppnat sig coh gud släpper ner sin spruckna kissblåsa!

Nu ska jag snart iväg ska typ till arlanda stad och se om jag hittar ngt sen vidare till tonix i det här regnet :O
Tur att det finns ländtäcken :) Rider nog inte så värst länge idag kan träna lite på lydnad och halter och sånt!
Sen ska vi iväg för att kolla på 7 åringen mums heheh fast vet inte om jag ska rida men vi åker iaf dit!

det var kul igår eller jag satt väl bara vi datan issan var hemma och sjuk så inge träning på so:n helle måste göra det idag! fick tydligen VG på en so sak som vi lämnade in för ett tag sen :D
Imorn åker pappa till malmö och e borta i ca 2 veckor :( kmr sakna pappa ! <3
Har no prov nästa vecka okcså :O hahahahah(Y)

Skriver mera senare Puss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0