VARFÖR KAN INTE JAG...

.... LADDA UPP FOTON?
SÅ JÄKLA TRÅKIGT UTAN FOTON PÅ EN BLOGG TKR JAG !

aja.. har SKIT on i hälarna från idag väldigt ömma och skit usch.. ledig imorn iaf, ska dra med mig kameran till stallet och ta det lungt och fota mycket!!! Så ska vi se om det går att få upp lite foton imorn annars klaga på blogg.se
Justja när jag åkte bussen hem från infra igår så läckte det från taket ngt skit upptäckte det när det börja droppa i håret och när jag var hemma upptäckte jag att jag hade en stor jävla fläck över hela rumpan + tröjan.. inte lite pinsamt dom som sett mig vid station och det xD men jag kände ju inte att det var blött eftersom jag var så frusen!
Idag körde jag med vinterjacka och uggsen men hade med mig andra skor som jag bytte med på horze.
Fick klättra lite idag på en läskig stege usch säger jag bara .. fick stå lite i kassan heheh.. sen råka jag hälla ut lite vatten också skulle flytta på en stor blomma så tar jag i krukan som inte satt fast i ngt där vattnet var så heheh det lät och vart blött!
Hade 20 kunder idag och vi sålde saker för ungefär 15.000 bara idag från 10-6 så det var ju bra :D

jajaaaa.. puss


Kommentarer
Postat av: TESSE

HAHA go carro!! ;D<3

2009-10-13 @ 22:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0