Fixat klart

God eftermiddag !
Har varit vaken sen klockan 10 ungefär och har ätit frukost och fixat klart min design vad tycks? :)
Vart ganska nöjd faktist lite mer vår än den förra där molnet hade tomteluva!

Har ingenting för mig idag eller iaf inte nu på dan, senare vid 18.00 ska jag åka buss till stallet för det är hoppning vid 20.00 :D  Och imorn kommer martina med till stallet för jag ska rida lektion för henne och på Söndag ska Molnet få massage igen vid 19.00 ^^

På Lördag blire kanske inte så mycket uppdatering för då ska jag till skånela och gå gröntkort kurs klockan 10.00-15.00 -.- och man ska skriva ut en massa papper också som man ska ha till det så kallade testet :P
Sen får jag tävla :):)

Seeyaaa

Kommentarer
Postat av: Sanna

FIN DESIGN :D

2010-04-08 @ 17:23:26
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0