Hej igen

Dåligt med uppdatering men jag ser att människor fortfarande besöker !
Men iaf pga dålig uppd är för att jag har varit uppe i Norrland i ca 5 dagar och sen funkade inte internet varken där eller här hemma i väsby. Så det är OK just nu men vet inte hur länge, så ni vet om jag inte uppdaterar någon gång igen. Får väl be någon gästblogga då :)

Men iaf. Var ju i Norrland i min mosters Stuga och hennes mans. Vi har alla åkt skoter och fiskat .
Trodde för en gång att vi skulle braka igenom isen men vi klara oss, bara att gasa!
Pappa och jag körde som fortast ca 80km/h på isen det var kul , fast man kunde typ inte andas xD

Sen åkte vi på en tur som var lite utan för väg, ingen telefon, ingen bensin ingen mat/vatten och bajsnödiga människor , men vi klara oss men vi såg ett par björnspår usch läskigt !!!!!!!!

Vet inte vad jag ska skriva mera om norrland nu!
Jo vi var hos nåra med hundar och en tjej där var svenskmästare i 8spann :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0