Alla hjärtansdag!

Nu har jag börjat haft lust till att börja blogga igen men kommer inte att bli så mycket foton nu då jag har min gamla samsung mobil och datasladden till den funkar men man måste ha en cd och installera en massaoch det orkar inte jag!

Min ridvecka har gått super, Martina var med en dag och red molnet och gav mig tips om hur jag ska rida m.m. och börja gå i en högre form därav jobba mer med ryggen och blev svettig :)
Igår red jag och åsa ut i snöstormen typ hehe red barbacka på yllletäcket =mysigt<3
Ska snart till stallet och rida ut idag också blir det :-)

Grattis Mamma och Pappa , Jasmin och Joakim<3



Kommentarer
Postat av: jasmin

:D <3

2010-02-14 @ 17:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0