Kaffe?

Kanske ska ta och dricka lite kaffe ? hehe ^^
Har inte uppdaterad på ett tag pga att min blogg är lite efter -.-'
Men idag kom jag äntligen in på skapa nytt inlägg , så hoppas det funkar nu :D

Molnet har ju masserats denna vecka och jag tror hon älskade det så som hon gäspade :)
Molnet har börjat arbeta mera med hela kroppen och hon verkar trivas bra efter att ha stått i det nya stallet i ca 1 månad snart om inte mer(?)

Idag red jag och åsa ut i skogen och pulsa lite i snön i det härliga ovädret, flygplanen flög JÄTTE lågt :O typ nån meter över trädena kändes det som xD
Vi red i branta backar i djupsnö så att molnet fick jobba med baken och en gång stanna hon mitt i backen och kissa hehe, gissa om molnet tyckte det var jobbigt att fortsätta upp fr backen sen? JA !!
Har även fått pröva en ny sadel av massören , en gammal stubben har ej testat den ännu men ska nog försöka göra det imorn :)

Tordag=hoppträna lite med molle :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0