Lördag Dimmiga Morgon

Vaknade med mitt glas på golvet . Hade fyllt ett vattenglas som jag alltid gör , sen stog det i morse utan vatten i och verkligen stog upp på golvet, inget blött ngnstans och min väckarklocka var vänd åt andra hållet, skumt?

Vad tror ni det kan ha varit? Tror ni på spöken?

Hann aldrig uppdatera igår kväll om hur det gick att arbeta henne på töm, gick bra med det nya sättet bara att hon inte fattar riktigt med tömmarna sötan, men ska föröka få tag i runda tömmar för svårt att ge efter med mina ''/<3

Idag , snart ska jag och pappa åka ner till hööks/horze och se if det är någon rea, sen ska vi åka till stallet och jag ska rida ut i den ''härliga'' dimman, bara på med reflexer :D
Dags att klä på mig, bye !!

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag kanske inte tror på vita lakan som åker runt, men andar tror jag LÄTT på :)

VET DU !! Jag måste typ köpa nya tyglar nu för de jag lånade av dig har börjat gå av där uppe !!! :S:S:S :( fööörlåt... men jag ska köpa nya. Dom har inte gått sönder helt än xD <33

2010-02-27 @ 14:21:15
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0