Lördag /regn

Hej hej ute i världen :D
 Min Dag har ju varit helt okej , lite tråkigt väder men annars skön ^^
Har precis ätit Tacos  det var gott!!!
 
Vad har ni ätit till middag idag ? (a)

Idag när jag red ut med åsa så pröva jag ett Hackamore som jag Lånar av Louise , Bra att rida ut första gången man testar något (y) men det gick faktist jätte bra, vi trava i djupa snön och gud vad roligt det var haha :)
Sen hitta vi ett halft upp ätet rådjur på ängen också usch , undra vad det var för djur som dödat det :O
Vi red lilla rundan runt Ströms gård och både mirran och Molnet ville springa iväg när det fall snö från sommarstugornas tak haha !
Köpte faktist ett par nya benskydd idag satt faktist väldigt bra , bara att jag får spänna in dom mera sen för dom snurra runt lite och åkte ner någon centimeter!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0