Måndag=Studiedag :)

Japp, ledig idag :)
Ska bara skriva klart här sen ska jag börja skriva lite på so:n då vi har prov i det den här veckan men det är inte så svårt då det är samhällskunskap om regeringen m.m !

Såg på melodifestivalen första delen här om dan , vad tycker ni om Eric Saade och Andreas Jonsson som fick gå direkt till finalen i Globen ? Var det rätt ? ? :

Först Eric
Andreas:
Hitta ej låten men iaf en bild om hur han ser ut ..
Så det var allt för mig för stunden nu ska jag lyssna lite på music och sätta in so:n i huvudet, idag ska jag rida ut en sväng och sen in iridhuset alltså att jag skrittar fram ute , det är najs om det frf är ljust när jag kommer dit iaf :)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: M

De va andra delen av melodifestivalen ... ;)

2010-02-15 @ 14:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0