Nu dårå :)

Ett till inlägg kommer tätt in på .
Idag har jag kvällsfodringen så jag åker inte förrän senare men ska inte rida idag hade tänkt att tömköra lite och bara busa , eftersom hon gick rätt hårt med hoppningen , kom fram ådror :D*HAPPY*
Justja
*DET ÄR LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV:D:D:D:DD:DD::DD:  SKIT SKÖNT .
Men har 2 saker att göra under lovet ändå och dom uppgifterna är till att höja mitt betyg i samhällskunskap och fysik ;)
Måste ta en sväng ner till Hööks & Horze på lovet också för det sägs att det e sportlovs rea eller något sånt? :=)

Är inte så jättebra påå att spänna tömmar men har googlat runt lite så jag ska testa göra såhär :
Bild från goolge!

T.ex såhär som den häst hästen har på inner fast på båda sidor, så slipper man spänna om hela tiden xD
Klipp från youtube!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0