Söndag kväll

Tjenis :)
Vakna vid halv nio idag och åt frukost sen skjusa snälla morfar mig till stallet vid 10 typ för bussen gick inte förrän 16.00 och jag ville hinna rida ut i sooolen ^^
Först när jag kom dit ploga jag typ hela stallplan=svettig ? JA!!!
Sen fick jag sms av Carro som rider windy i ett stall längre bort om vi skulle rid ut tsm så ja det gjorde vi .
Min häst var pigg idag typ trippa på tårna längs bilvägen hela vägen till Carro, skulle egentligen gå till sandgropen som nu e snögropen först men det var så stora snödrivor och molnet ville bara hoppa över dom men det ville inte jag hon ville hoppa på pudersnö som ser ut som hård is men inte kul om hon hade hoppat då det är 1 meter snö typ xD
Red till carros stall ist, vi red en slingra i skogen mysigt :D
Imorn ska jag testa min stubben sadel och se om den är bekväm , längtar tills på torsdag = hoppning :D

Ska åka en sväng till stallet nu och se om vattnet frusit och sen sätta på molnet ett till täcke då hon skakade lite på dan när det var sol undra hur hon är nu ? :O gumman, jag kommer <3

Fick lite godis av mamma och pappa mums !  <3

Byyeebyee :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0