2010-01-07

Tjenis  :)
Glad att det inte är lika kallt idag? det är iaf jag :D

Idag hade jag med mig kameran och pappa till stallet så fick lite fina foton ^^
Skulle rida på åker men Molnet protesterar bara genom att ställa sig -.- men vi får träna mer på det <3

Gick sedan ner till ridhuset efter en stund i skogen där min hästis var pigg!!!!
Det funka skit bra idag hon skötte sig jättebra i galoppen det gick fooooooort men galoppen fick vi till bra på volt :) Hatar ena kortsidan i ridhustet för molnet är rädd för den och vill inte galoppera förbi hehehe XD

Måste till stallet igen senare idag för att fylla en bunke med vatten för allt vatten i stallet har fryst :@
Sen ska vi till Nancy och fika lite och sen vidare på bio, var ej på bio igår då det vart så sent i stallet, men idag så banne mig ska vi !!!!!! Vi ska kolla på New Moon :)




bästa <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

New moon äger! :D

2010-01-07 @ 20:41:03
Postat av: Anonym

Vem ska du på bio med ?

2010-01-07 @ 23:36:43
Postat av: Elin

Härliga bilder :)

2010-01-08 @ 11:33:33
URL: http://elinpamlin.blogg.se/
Postat av: Annika

Sjukt fina bilder på molnet! :)

Men ni måste ju fota stallet så jag får se vart ni har kommit nånstans :D:D Det är inte en önskan, det är ett krav ;) haha

2010-01-09 @ 11:02:09
URL: http://ankanplankans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0