2010

Hoppas ni har haft ett bra 2009 och satsar allt för det nya året vi har nu 2010 :)
Själv har man allt att satsa för i skolan , har ju det som kallas nationella prov :O:O:O 

Jaja, får hoppas på det bästa, Hade ju utsläppet imorse vid 8 och det kändes inte najs att gå upp klockan 7 , men jag och pappa kom iväg iaf kom nyss hem från stallet och klockan är 9 men har hunnit äta mat också :P

Imorn flyttas Molnet och Miradja till Rosersberg(Norrsunda) skööönt :) mkt närmare och ridhus stort +
Men det känns så fel att flytta från Norrstjärna alla är så snälla och trevliga och aah ''/
Vi flyttar ju Molnet nästan bara för att jag ska kunna känna på Molnet innan halvåret/prövotiden är slut och sen se om vi vill förlänga med fodertid 1 år eller köpa!

Nej , nu ska jag kolla på film med mamma och pappa en skräckis mohahah !
Får se om det kmr upp nåra foton från imorn, vill så gärna men känns lite lamt att stå och fota när det är ens häst som kmr och är ny :P

JUSTJA, idag rädda jag och sanna en lite gullig mus som vi ''mata'' och gav vatten till hehe,, men det sluta med att den dog , och denfick hamna i bäcken xD men sen hör man från pappa: jag tror det fick det för varmt för dom är vana att vara ute .-) för laaaamt :P




Yaaay, bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0