Bloggar!

Dom bloggar jag läser eller kikar in hos varje dag är:

www.tavlingsryttaren.blogg.se 
- En satsande tävlingsryttare med mycket intessanta inlägg

www.ronda.blogg.se
- Skriver mycket bra med tips m.m och har en jättefin häst

www.sannawilen.blogg.se
- Vad ska man skriva? hehe min lekkamrat från Norrstjärna som inte gillar att jag viker på ögonlocket och hon har två söta katter och en häst kallad Pia G.G

www.jasminisabella.blogg.se 
-Jasmin är min barndomsvän sen dagis som jag har mycket minnen tillsammans med <3
Tyvärr har hon Gästlösen ''/
  
www.liincake.blogg.se
- Lina som har två stall med sin mamma , Lina har måånga hästar som är mycket fina och lite speciella.

www.victoriaasen.blogg.se
 - Victoria fotar som en GUD och är helt värd att kika in hos, hon ska snart få hem sin nya foderhäst Hessan och då hoppas man på mycket nya foton

Har många andra att skriva också såklart men dessa är dom som jag tycker är mest värda att kika in hos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0