kommentera?

har ganska mkt besökare men ingen kommenterar? :O inte så kul att bara skriva och skriva när ingen kommenterar eller frågar ngt xD

Men iaf, Idag red jag och Dennis ut en liten sväng sen in i ridhuset, gick skit bra idag åh vad jag älskar min polle <3 Hon var väldigt pigg idag också ^^ Kan ju bara säga, hon kan inte ha varit ridskolehäst hahahaha!
Det var svin kallt idag usch :S
Imorn ska Molnet få det lite lungt ska bara gå promenad i skogen och på torsdag blire hel vilodag, så jäkla kallt för hästarnas lungor att röra på sig när det e så kallt, så hon får ville lite så kör vi igång till helgen igen :)

Dagens ridpass
-Ut i skogen med dennis i ca 10-20 min bara skritt
-Ridhus i ca 30-40 min mest skritt och lösgörande och hon lossna ganska rejält och sen trav och lösgörning och sen den hedliga varmblodsgaloppen var mkt pigg .


Bilder från HusdjursMässan med Ellen !



Inatt fick jag känslan usch vill inte ha barn, men hehe vi får se . Det var nämlingen så att anna och ellen sov hos oss i mitt rum och mitt i natten (01:58) så gall skriker anna i säkert i 30 min det var såå jobbigttttttt :@:@ så imorn ska jag sova uuuut till typ 12!!!!!

Vad Tkr ni om barn´? okej jag gillar barn men dom kan vara riktigt irriterande ibland

Kommentarer
Postat av: Sanna

2010-01-05 @ 20:40:29
URL: http://sanna
Postat av: Sanna

barn är söta i viss ålder sen blir de typ jobbiga

-.- :P



Kram på dig <3

2010-01-05 @ 20:42:44
URL: http://sannawilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0