Snart klockan 12.00

God Morgon :)

Har ätit frukost för ca en kvart sen ungefär var gott ! Hade skit svårt för att somna inatt och ett stort minus är att jag håller på att bli sjuk typ -.- är täpt i näsan 24/7 och ah känner mig ssom man brukar göra innan man blir förskyld ! men vi får hoppas på det bästa , men måste ju till stallet vilket som ^^

Ska åka med Pappa när han skjusar mamma till jobbet sen ska vi till hööks för att köpa ett ländtäcke och byta tillbaka ett till horze då det var för litet , men vet inte vilken färg jag ska köpa? :O


help?


Kommentarer
Postat av: josefin

Sv: okej ska försöka lägga upp lite mer filmer :)



Tycker du ska ha det som passar din häst i färg :) Jag har ett blått som passar jättefint till mina bruna ponnys :)

2010-01-10 @ 12:38:06
URL: http://josefinzander.blogg.se/
Postat av: Mikkan

de svarta :)

2010-01-10 @ 16:46:39
Postat av: Lina

Jag har ett blått ;)

2010-01-11 @ 12:57:37
URL: http://liincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0