Fotograf/Hästhållning

Nu snart börjar det dra ihop sig med allt i skolan m.m .. går ju sista året på högstadiet och har redan sökt in till 3 olika gymnasium .
Mina val var:
1.Märsta Praktiska-Hästhållning
2.Realgymnasiet-Hästhållning
3.Rubeck-Fotografisk bild


Man känner liksom press på en men ändå inte. Har mycket skolarbeten som ligger framför en , dels en engelska nyhetstidning med 8 olika artiklar man ska göra och ett omprov eftersom att jag var en av dom 20 som inte fick G i min eng-grupp !
I So har jag två saker att göra, en extra uppg för att kunna höja mitt betyg till Vg/Mvg om jag vill. och jag tänker verkligen försöka satsa på det. Sen har jag en sak som vi håller på med just nu i so.n man ska skriva om ett
 I-land(Ryssland har jag valt) och ett U-land (Brasilien fick det bli där)


Kommentarer
Postat av: malin sundvall

rudbeck är så JÄVLA värt!!!!!

2010-03-14 @ 00:49:02
URL: http://malinsundvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0