Fredag :)

Ja förlåt för en dålig uppdate men har ju varit med Sanna och kommit hem sent på kvällarna xD

Ons- Mamma och jag hämtade upp sanna vid station vid kvart över 4 ungefär sen åkte vi dirr till molnet och mocka och red, gick jätte bra bara att hon ville springa fortare ville hon pigg häst<3
Sen slängde jag upp Sanna på hästryggen och det gick super , snälla Molnet !!!
Sen skulle jag ta fodringen den kvällen och jag och sanna fodrade som vanligt och sen hörde vi att Grå skulle rulla sig och man tycker alltid det e kul att se hästar rulla sig. Men inte den här gången , hon var väldigt konstig och rulla ca 4 gånger och typ ville lägga sig mot väggen och flema och kunde i bajsa så då förmoda jag att det var kolik, så ringde runt lite och eve och grås ägare vakade över grå till klockan 4 på morgonen , tröttsamt ! Men känns nästan som att man räddade en hästs liv tänk om vi aldrig hade märkt något :O
Fina grå !

Tors- Vid 9 så vaknde jag och väkte sanna med vatten hehe , vi åkte sedan vi tolv till Stinsen. Vi kolla runt lite i affärer och jag hitta en väldigt god luktande ny muggsalva till molnet som luktade vanilj :) och sanna köpte ett svart baslinne! Sen åt vi ju såååklart , jag på BK och Sanna på Tacobar ^^ Och glass :D
Sen åkte vi tillbaka till väsby och jag åkte sedan till mitt stall och sanna hem.

Det var väldigt irriterande stog vid min hållplats i märsta så ser jag min buss komma så jag ställer mig upp och tar fram kortet och Chauffören ser det men KÖR BARA FÖRBI :O:O:O -.- så fick åka tillbaka till rosers och ringa eve som kunde komma och hämta mig så jag slapp gå:)

Sen vid 8 tiden så hoppa jag och Molnet piggisen och det gick GRYMT BRA :D så nöjd med pollen<3

Det var min uppdatering för dom dagarna lite smått som hänt :D Nu snart ska jag åka till Molle och Tömköra lite i snön om det går ute på åkern i solen så hon får lite slapp efter hoppningen igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0