Onsdag

Sitter här med min kaffe latte och funderar på att gå till skolan snart!

Glömde ju skriva om igår kväll hur det gick att rida, det gick iaf väldigt bra  vart en mystur ut med bara skritt och trav hade jag bestämt mig för idag. Men Molnet var på hugget ändå och tippa nästan genom hela skogen :)
Först ville hon inte gå upp för backen och ställde sig i uppförsbacke (y) men sen gick hon och var underbar. Sen gick jag med långa tyglar och just då blir ju hon rädd för något i skogen hahah, men det gick bra, hon springer inte iväg så långt .. satt kvar iaf!
Undra när man ska ramla av Molnet egentligen? haha


Slutar dessutom tidigt idag så jag ska försöka dra mig till apoteket för att köpa en sak!
slutar förresten 12.05 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0