Söndag halv sju

Kom hem för ca 30 min sen från stallet och kom dit ca vid 1 ? heheh länge man är i stallet.
Men det är ju så härligt väder ute så helt ok för mig !
Idag hände rätt mycket saker i stallet, stallmöte, ny höbal i hagen, fixa vatten i hagen, ta bort vatten/lera, mocka, hämta hö, fixa kraftfoder, rida, mysa <3

Red på en ny stig i skogen idag som jag hittade , jättemysig raksträcka att galoppera på och solen lyste in bland träden. Jag red när solen höll på att gå ner så det var jättefint! Molnet gillade nog också att bara få slappa lite och galoppera på snö stigen och busa lite <3

*Nyhet*
På påskhelgen ska jag åka till Norrland och Tessan ska med skita kul :D åka scoter och kanske rida islandshäst really fun. Men måste lämna min sköna då , kommer kännas weird, första gången jag lämnar henne faktist. Kommer vara borta runt 5 dgr och då kommer hon få vila !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0