vad nu?


Det börjar även dra ihop sig för det här valet med Molnet , känns väldigt ledsamt att tänka på det ..
vad kommer hennes ägare säga? får vi forstätta med Molnet ? vill hon inte ha tillbaka henne alls? måste vi betala för henne eller bryr hon sig inte? eller det värsta- tar hon tillbaka Molnet  och bryr sig inte mer med det?
Har den 24 Mars haft Molnet i 5 månader och därför måste vi höra av oss till ägaren inom kort .. vet inte vad jag ska säga mer om det .
Bara

- Jag vill aldrig lämna denna extremt vackra och personliga häst som har väckt lycka i mig och fått mig vilja sattsa <3



Kommentarer
Postat av: Sanna

Klart du ska ha kvar DIN Molnet <3

2010-03-14 @ 19:00:11
URL: http://[email protected]
Postat av: Marie Skogström

Ja, Molnet är en stor personlighet och jag är såååå glad att hon fått det bra. En vacker dam med ett jättefint steg för att vara travarstam. Hon är väl lämpad för dressyr. Hoppas du får till ett bra avtal med ägaren eller har möjlighet att köpa loss henne. Hon förtjänar massa kärlek. Lycka till. Vänligen Marie- ridledare på Gimo.

2010-03-15 @ 11:46:57
URL: http://www.kennelceciklas.se
Postat av: Carnon

Sv- Marie Skogström

Tack , försöker göra det bästa av att hon ska trivas. Hon är jätteduktig i dressyren och vi har börjat komma en bra väg i galoppen med form m.m och vi har äver börja hoppa och hon är riktigt duktig. Ju lägre det blir desto sämre hoppar hon och river, ju högre så hoppar hon jättefint :D

Tack ^^

2010-03-15 @ 13:31:31
URL: http://carnon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0